2015年10月2日 星期五

〔麵包〕菠蘿包

在老家時, 菠蘿包不是我首選。 人在外地, 卻會忽然想起它。

做麵包一段日子, 這還是第一次做港式菠蘿包。 找過很多個食譜, 都說要用臭粉。 我家自然沒有, 那就跳過啦。

菠蘿皮爆開得不大理想, 不過不要緊, 我再添杯咖啡, 成就了我的港式下午茶。  (>‿◠)✌



15 則留言:

  1. 在面皮上𠝹井字,會靚啲~

    回覆刪除
  2. 呢類包我都好似食過唔夠2次...唔係我杯茶.
    面都幾好呀 ,好味咪得囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係老家, 我又唔想食佢
      而家無呢, 又突然恨食 XD

      刪除
  3. 我又要,仲要加片厚牛油

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅宗旨係:食得唔怕,怕就唔食,最忌又怕又食

      刪除
  4. 我都係,咁多包,最怕食菠蘿包,不過自己整的又鍾意食喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人就係咁奇怪, 無就恨, 有呢就唔想要

      刪除
  5. 食唔到時就特別想食,好似我想食豬肺,飲豬肺湯,食豬紅粥

    回覆刪除
  6. 以我的標準,已整得幾好
    當年學整包也學過整菠蘿包,只記得卡路里好罪惡

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嫌佢爆得唔夠靚呢
      港式包基本都邪惡 XD

      刪除