2015年10月20日 星期二

忽然理髮

為什麼突然跑去剪髮? 因為偶然經過理髮店, 看見 sans rendez-vous 不用預約, 門面企理乾淨, 又見尚未有顧客, 那就走進去一試。

主理人是名年輕女子, 所有事都是她一手包辦, 即「一腳踢」。 服務態度一流, 我說明了要求, 她不會趁機說這樣不行, 那樣不行, 硬銷什麼什麼套餐護理。 手起刀落, 一下子就攪定。

人家是蓄髮過冬, 我卻把它剪掉好幾吋, 我是不是瘋了?  (≧∇≦)/

 

 

20 則留言:

  1. 我都係剪髮過冬的人,冬天天氣凍唔使打理啊。

    回覆刪除
  2. 我固定每三個月剪一次, 20年同一髮型師, 屬於悶蛋型

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是悶蛋一個,理髪店遇若我們,肯定執笠

      刪除
    2. 我基本上都係, 同一髮型玩左好耐

      刪除
  3. 你冇瘋, 有我陪你, 尋日都去剪左, 原本已短, 依家再修下...

    回覆刪除
  4. 我同自己剪髮嘅,清湯掛面易剪呀。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 後生時, 有自己剪下蔭, 之後變左小丸子 XD

      刪除
  5. 我都打算下個月去剪髮呢,我未試過在法國剪髮,朋友介紹巴黎日本人開的理髮店。

    回覆刪除
  6. 我冇分天氣,覺得長就剪.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我忍左佢好耐, 終於支持不住要剪

      刪除
  7. 我入秋就唔會再剪髮,我怕冬天大風時條頸凍㗎

    回覆刪除
  8. 我都好怕啲好囉唆又硬銷產品的理髮師

    回覆刪除