2015年10月4日 星期日

水災

正當颱風襲港, 法國東南部就發生水災。 今早起來打開電視一看, 嚇了我一跳。  Côte d'Azur 給水淹沒, 當時報導, 八人死亡, 五人失蹤。 剛剛再看新聞台, 死亡人數已增至廿人。 唉!


總統跟內相都已到了災區, 慰問災民。 事實上, 水災近來在法國時有發生。 看到居民的房子給淹了, 我也覺得他們可憐, 尤其是對於獨居長者而言, 收拾也不知從可入手, 可更慘了。 



 

15 則留言:

  1. 香港新聞講,呢兩日落雨等如平常兩個月,真係幾恐怖!你都要小心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住北部, 暫時都還可以
      多謝關心 ^3^

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢次仲要黎得好急, 好多都無準備, 有個車站唔駛兩分鐘就浸哂, 唉

      刪除
  3. 回覆
    1. 有人俾水沖走, 有一家三口困係車出事, D水黎得太急, 好多都無準備, Sigh!

      刪除
  4. 我估會有義工隊幫啲獨居長者

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人幫手清理, 我見到佢地真係好慘
      D野浸哂, 文件無哂, 分分鐘保險仲有排攪, 唉!

      刪除
  5. 回覆
    1. 今日仲講緊災惰, 可能要一兩日先至可以清理哂

      刪除
  6. 好嚴重下,希望快點恢復平常狀況

    回覆刪除
  7. 同美國一樣, 真係要好好地處理返去水系統, 唔係一大雨就再浸過.

    回覆刪除