2015年10月7日 星期三

真理教教主

在臉書看到人家的職場不快事, 想起我也打滾了N年, 職場的樂與怒, 我當然也有經歷。

志明與春嬌的經典對白: 人的一生總會愛上幾個人渣。職場呢, 就總會遇到幾個「真理教教主」。 我是從前同事口中學懂此名稱。 所謂的「真理教教主」, 就是「他說的就是真理」。 

我的一位前上司S女士就是當中表表者, 永遠都是她才對, 人家的意見都是垃圾。 她的方案永遠是無懈可擊, 出了事就不是她的錯, 是前線同事能力不濟, 再附上她的無敵大道理, 下屬就是炮灰。 最可怕是今日的我打倒昨日的我, 還要說自己之前從沒說過。 有時我會想, 那是真失憶, 還是假失憶呢? 

最終我捱了兩年多, 決定打退堂鼓。 那時她跟我說:「我從沒聽說過你在找新工作。」 找新工, 也不用打鑼打鼓吧。 

不過我也要謝謝她。 自此以後, 我都覺得我的上司算是不賴了。 

 



 

18 則留言:

  1. 同意,我工作生涯中都遇到不少「真理教教主」

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過唔少, 有時佢地長篇大論時, 其實我關左機 XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 最難頂係講到自己好有道理, 其實都係歪理

      刪除
  3. 跟女上司真係好難, 叻過佢,佢又心理難以平衡, 冇佢叻, 就再踩多幾腳.

    回覆刪除
    回覆
    1. 男上司大多唔會同你係細節計較

      刪除
  4. 遇過真理教主,日後就唔洗怕,當見識過

    回覆刪除
    回覆
    1. 多得佢, 之後遇到嘅, 都唔會覺得難頂 XD

      刪除
  5. S女士有無家室架?若有,佢老公典算呢。。。。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 香港好多都係咁架, 老細好似要洗盡你為止

      刪除
  7. 唔止職場,這世上的真理教教主到處都是

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架
      我聽過嘅對白: 我無錯, 我係唔會錯架
      當時真係唔知點反應

      刪除