2015年10月9日 星期五

發財立品

不明白為什麼某些人已經富起來, 修養卻始終沒長半分。


費加羅報報道, 在河北的一家珠寶店, 一名女顧客把一捆捆擲向店員, 還怒吼著經典對白:

你想我沒錢買嗎?
信不信由你, 我可以買起整條街。
你知道我爸是誰? 



即時想起我老媽時會說的: 有啲人真係唔可以俾佢發達。

題外話, 本以為法蘭西航空員工已夠粗野, 殊不知老家消防員的「話大咗」更使人噁心。 什麼是「玩大」, 要是受害人是他們的親人的話, 還可以振振有詞嗎? 

22 則留言:

  1. 大陸人好興講:「你知道我老逗係邊個呀!」原來去到法國,佢地做用得著呢句話!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係轉載大陸新聞, 唔係係法國
      不過個報導又訪問係法國招呼呢D貴賓嘅人, 佢都話貴賓行徑大膽

      刪除
  2. 估唔現實竟然有咁嘅人!!

    回覆刪除
  3. 因為錢可以買起整條街,但買不起修養嘛

    回覆刪除
  4. 今日消防員的嘔心新聞,睇到令我幾唔閙心,我最鐘意消防員!

    回覆刪除
  5. 大把d爆發戶, 忽然有錢, 連自己都唔記得邊個係老豆啦(又真係可能唔止一個XXD).
    香港所謂紀律部隊,從來都嫖賭飲飯飯精.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我忽然想起某打仔明星個仔, 阿媽改嫁, 阿仔都改埋跟後父姓

      刪除
  6. 算啦, 我唔覺得佢真係有錢,個女人都係擲 100 蚊紙啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人仔最大面額都係100架咋
      當年我同事負責係大陸廠出糧, 出現金, 數到佢手軟

      刪除
  7. 早幾天和芬蘭來的朋友談起中國旅客的行為,他們一點也不覺得奇怪,說和俄國人一模一樣。他還說改善只是時間的問題。我也希望真的有這一天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知要等幾耐呢?
      最弊佢地成日都有打救人地經濟, 所以一副大爺樣呢

      刪除
  8. 修養要靠教育、修行, 暴發的人除了錢, 內心自卑

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地怕俾人睇唔起
      反而越有料嘅人越謙虛

      刪除