2015年10月22日 星期四

窩蛋牛肉煲仔飯

又是吃煲仔飯的時候。 

做牛肉餅時, 我放了少許燕麥, 還有薑絲, 而煮飯時又放了粟米, 希望吃起來沒那麼單調。 

我喜歡吃煲仔飯時, 澆上甜豉油, 但是專員就一點都不喜歡。不過我們都覺得飯焦最味美。






其實我的煲仔飯首選是豉汁排骨飯, 可惜在這買到豆豉的機會是零, 唉。

17 則留言:

  1. 不如我寄俾你啦
    你有咩想要,我下星期會去十三區

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太好人, 巧滾動 ^3^
      不過長貧難顧, 我遲D返老家, 會去入貨

      刪除
    2. 剛回過氣來,兩豆終於返左學啦。
      你會幾時返老家呀?

      刪除
  2. 我哋稍為大啲嘅鎮都有亞洲商店架啦,你住果度好偏僻?

    回覆刪除
  3. 煲仔飯豉汁甜甜地好好味

    回覆刪除
  4. 咁又係同台食飯, 各自修維啦XXD

    回覆刪除