2017年11月14日 星期二

洩氣

諸事不順, 別說蛋糕麵包做得不好, 就連煮白腰豆都可以燒焦。
 

什麼都做不好, 很洩氣。 跟老家通電話, 知道某些人家中有問題, 身在遠處的我幫不到忙, 而且涉及人家家事, 我覺得介入當中始終不大妥當, 只希望他們理性解決問題, 別把老人家及孩子拖進渾水就是了。  

15 則留言:

  1. 有人的地方,就有煩惱...
    希望大家能心平氣和的去面對和處理。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又有幾多人可以心平氣和?
      只不過呢D都係兩個人之間嘅事, 大家都係成年人, 無需要拖其他人落水啦

      刪除
  2. 人地家事等人地自己搞定啦,我從來唔會理
    既然d嘢唔順,不如暫時放空自己,一切順其自然,唔使太煩心☕️🎧🎼

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕理左, 最後兩邊不是人, 有日人家和好左, 衰人一定就係你

      刪除
  3. 我最近便捲入了某親家事,知道很多本來不知道的事,又不能說給父母知道(不想變了搬弄是非),唉。
    祝一切變得順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得我走左之後呢幾年, 好多野發生左, 有時我會諗如果我仲係老家, 會唔會唔同左呢

      刪除
  4. 對,最緊要唔好攞老幼做磨心。

    抖下啦,早排咁落力煮咗咁多,係時候到專員出場啦!

    回覆刪除
  5. 自己控制唔到的事,一於少理,無謂牽腸掛肚,會C好多細胞架

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我會責怪自己幫唔到, 會諗如果我仲係老家, 會唔會唔同呢

      刪除
  6. 希望好快會雨過天清....

    回覆刪除
  7. 風波始於有平息一日,放開啲,做自己喜歡的事。

    回覆刪除