2017年11月25日 星期六

Drop Dead Gorgeous

無意中看了一套舊片《Drop Dead Gorgeous》, 99年的作品, 不曉得那時有沒有在香港上映。
 

電影是一齣黑色喜劇, 故事發生在明尼蘇達洲的一個小鎮, 當地的少女參加一個由化妝品公司舉辦的選美比賽。 電影以mockumentary 手法拍攝, 對選美比賽的諷刺, 對白尖酸刻薄。 笑料不俗, 我只是嫌它中段拖拖拉拉, 節奏不夠明快。
 

角色設定都頗為典型。 女主角 Amber 超級正面, 可愛積極, 對人親切, 來自貧窮家庭。 對手是富家小姐 Becky 好勝、虛偽,  媽媽也是當年的選美冠軍, 看來大方得體的她最愛燒槍。 單憑照片, 看得出誰飾演 Amber, 誰飾演 Becky 嗎?


這位女星當年還是藉藉無名. 擔演的角色明顯就是 dumb blonde。 她一出場時, 我還認不出她, 直到她唸對白, 我就懷疑是不是她啦, 翻查資料, 我果然沒有估錯。 你猜到她是誰嗎?
 

她的出現也令我意外。 她在片中只演出了三幕, 只有幾句對白, 都是日文。 後來我再想起她錄製過英文歌專輯。 不知道她現在是不是仍在藝能界活躍呢?

14 則留言:

  1. Kirsten Dunst演Amber
    我幾鍾意Kirstie Alley,Amy Adams
    松田聖子

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭先睇咗"追捕"福山雅志主角,戲名同以前高倉健果套一樣,開場冇耐都用咗高倉健果套啦~啦~啦主題曲,中日韓三國演,吳宇琛導演.

      刪除
    2. 中, 中, 中又中啦
      我無睇過舊版添, 呢套才子都👍🏻

      刪除
  2. 松田聖子?
    https://www.youtube.com/watch?v=UxELRFcbM7A

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來佢而家都仲有唱
      不過開場粉紅色, 我有啲支持唔住

      刪除
  3. 全部都認唔到,要等開估添。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人估中啦
      女主角 Amber 就係 Kirsten Dunst
      做 dumb blonde 嘅係 Amy Adams
      最後張相係松田聖子

      刪除
    2. 最後張相竟然係松田聖子,我差啲以為係苑瓊丹子呀!XD

      刪除
  4. 松田聖子近年都好似有唱紅白,仲係壓軸的

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來佢仲有唱, 我以為佢已經無做

      刪除
  5. 松田聖子個女都三十幾歲啦,佢今年出左一套內衣廣告,都幾美魔女架。

    回覆刪除