2017年11月15日 星期三

煮食神器

身體檢查完畢, 回家途中路經B記連鎖電器店, 那又走進去逛一圈。
 

其實我是想開開眼界, 看看作為某節目安慰獎獎品 Kenwood 煮食神器的真身。 那個煮食神器據稱集多功能於一身, 不但可以切菜, 又可以蒸炒炆燉, 而且煮湯, 做甜點也沒有問題。 程式已預好設定, 按鍵就攪定。 可惜我在這家電器店卻看不到。 不過神器又怎會只此一家呢。

互聯網圖片
KitchenAid 的廚師機老是常出現在煮食節目, 應該付了不少廣告費。😁 原來它也有生產神器。  KitchenAid 的一部廚師機閒閒地都要500€以上。 這個神器盛惠999€。

Moulinex 也想在市場分一杯羹, 價錢相對便宜, 只需699€。

原來高處未算高, 這部 Magimix 神器居然要1199€。 一看名字, 就知道衝著 Thermomix 而來。
Thermomix 在法國甚受歡迎。 我家鄰居也有一部, 她一直讚不絕口, 常說可以用來煮湯蒸菜, 又可以煮醬汁, 麵包甜品也無難度。  有次她煮了個醬汁, 做了個 apéritif 給我們嚐嚐, 有位街坊太太一邊在吃, 一邊在灑鹽, 還要說味道有點淡。😆 看來神器雖然厲害, 但調味這回事也是要靠自己啦。😏    


互聯網圖片

22 則留言:

  1. 你知唔知,最後個神器,上次去上海就有人買咗示範我睇,話乜都得,又可以攪麵粉,又可煮湯,餸⋯⋯人民幣都萬幾蚊,但香港完全冇市場,只有大陸同臺灣有人買
    煮出嘅嘢簡直把鬼👎🏻
    最高温只有100度

    回覆刪除
    回覆
    1. 得100度?? 唔通真係慢煮
      呢家野係HK真係唔興, 反而D港女煲, 咩爐物爐仲有市場

      刪除
  2. 乜嚟架?...香港從來未見過!
    仲要成萬蚊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D有哂 programme, 炆煮蒸, 煮湯, 煮醬汁, 整麵團都話做到, 跟住整就OK喎

      刪除
  3. 呢啲神器,我真係冇本事用。

    回覆刪除
  4. 見到要㩒咁多粒buttons已覺複雜,我腦殘,記唔到咁多野。^^”

    家姐姐夫好心買枝慢煮神器俾我,神器結果都只係用來供奉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心啦, 而家隨神器會附送食識, 又會有 apps, 唔驚跟唔到架 XD

      刪除
  5. 回覆
    1. too expensive... yes!
      too pro... I have reservations

      刪除
  6. 我呢邊出咗好多Thermomix嘅食譜書。

    回覆刪除
  7. 英國人的家庭都好鍾意買神器,但最後就會在ebay 有大量二手貨賣。幾新款都有。

    回覆刪除
  8. 成日形住喱類神器,如果壞咗其中一兩樣常用的function,唔知掉唔掉咗佢好呢?掉又浪費,唔掉又驚阻地方.....XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我家中某人意見一樣
      佢話襟襟下壞左, 都唔知點攪

      刪除
  9. https://www.youtube.com/watch?v=uSlzKJO4-qI

    回覆刪除