2017年11月19日 星期日

鴨腿炖白腰豆

上回講到我心不在焉煮燶白腰豆, 隨後專員接棒重新做過。
 

為什麼要煮白腰豆? 還不是為了這道鴨腿炖白腰豆。 專員除了煮白腰豆, 更主動呈纓做炖菜。 我就跟兩位主子「印印」等食。


原來有時犯錯也不是一件壞事。 😏

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 類似嘅野啦, cassoulet 應該仲有香腸

      刪除
  2. 回覆
    1. 我地終於發現主子 Rouquin 非常鐘意食家禽類, 我一攞出黎, 佢瞓緊都突然醒 meow meow XD

      刪除
  3. 我想問呢。。。法蘭西人食鴨腿係咪即係好似我地食茄汁豬扒飯咁地道呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 你又考起我
      正如王子講, cassoulet 出名, 當中就有鴨腿
      超市有油浸鴨腿賣, 佢地都會用來同白腰豆一齊煮

      刪除
  4. 2位主子有冇分2粒豆食下

    回覆刪除
  5. 專員咁叻,咁你要多啲讚佢,等佢多啲出手啦......咁你就可以繼續印印腳等食囉XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日話佢係我導師, 不過又無講錯, 有好多野都係佢教我整

      刪除
  6. 我諗番起喺法國南部卡爾卡頌,
    食過嘅燉白豆香腸。

    回覆刪除
  7. 呢味餸係咪法蘭西菜?專員都好叻叻喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嘅家庭菜啦
      正如王子講, 另一出名就係 cassoulet, 當中會有香腸添

      刪除
  8. 未食過呢味,好吸引咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾好味, 不過煮豆真係好花時間

      刪除