2017年11月6日 星期一

殭屍少爺??

本來以為少爺有了他自己的寶座後, 就不會再霸佔其他地方, 實在是我一廂情願。😢

起初他都是霸佔一角, 還出動卡娃兒模式撒嬌, 跟我共坐一張椅。

後來當然趁我沒留意, 自把自為,  安安樂樂睡在電腦椅上。 即使我將電腦椅向左轉向右轉, 他就是不起來, 相信憑一身武功, 參加 Ninja Warrior 應該會奪冠凱旋而歸。



要不然憑著兩隻尖牙, 應該可以當上下一齣吸血殭屍電影的男主角吧。   
 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢完全唔郁, 點攪佢都好似俾人點左穴咁

      刪除
  2. 最尾張相,少爺簡直同張櫈連成一體,我差啲分唔開佢同cushion呀,哈哈!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 起初仲俾我坐, 而家成功將我趕走 T-T

      刪除
  3. 回覆
    1. Rouquin 乖佢好多, 而家只會瞓梳化一邊, 唔會周圍瞓

      刪除
  4. 懶貓。。咁樣。。。
    就係咁喇???

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經唔算懶, 我另一位老細先係當中極品

      刪除
  5. 如果唧佢格肋底會唔會起身....XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過啦, 抓佢腳板, 都係伸一伸腳, 繼續瞓

      刪除
  6. 當貓地霸咗張椅,都唔會趕佢哋走,只會死死氣攞第二張o黎坐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係咁俾人話我就哂佢, 攪到佢無大無細

      刪除