2017年11月17日 星期五

信任

天氣冷, 再加上新梳化登場, Rouquin 又再開始了宅貓的生活。
 


Rouquin 睡在我身旁時, 不知不覺就會翻出大肚子, 我會伸手掃呀掃, 隨後他會呼嚕呼嚕, 直到目前他不會中途發難。 是不是代表他非常信任我呢?

有次我跟專員說 Rouquin 很黏人, 他立刻糾正我, Rouquin 不是黏人, 只是黏我而已。😀

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實唔駛妒忌, 都係因為佢平時對得我多啫

      刪除
  2. 冬天是最佳親子時刻
    疏化藍色好順眼

    回覆刪除
    回覆
    1. 個塊其實係墊布, 唔想俾佢地整污糟 ^^

      刪除
  3. 呢排奇哥仔都好黐人,我放工返到屋企坐係梳化除鞋,佢會坐係我大髀唔走,希望佢成日都黐人就好了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢位老細唔識坐大脾, 咁耐都係試過兩次, 唔夠幾分鐘就閃, 只會坐隔離, 將我大脾當枕頭

      刪除
  4. 話d狗都係只認一個主人,就係餵食佢個人,喵應該都一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 又講返之前個神器,佢好似攪拌機咁不停拌同時加熱,只到100度熱量
      攪拌完麵團咪又係要入焗爐
      隨機送一本食譜同埋可以上佢公司睇示範教學
      吸引d完全唔識煮食之人,所有嘢,冇佢都可以甚至煮得好過佢,你就知根本就唔存在乜鬼"神器"了!

      刪除
    2. 我咪咁講, 因為佢對得我多嘛, 自然知道邊位係聽話奴婢啦

      刪除
    3. 如果要返工, 用來整炆野, 我會理解
      但我睇示範片, 整個咖哩雞塊飯, 整完飯, 又要洗左再黎過, 之後煮又要等40分鐘, 專員話要煮咁耐皆因唔夠熱, 慢煮

      刪除
  5. 聞到醋味喎,仲有冇蘋果剩呀?煲返個湯水比專員滋潤一下好喎,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛啦, 佢平日都得閒俾我潤兩句架 XD

      刪除
  6. 貓很有性格的,不會隨便'痴'人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得因為佢對得我多, 先會痴我多D

      刪除
  7. Rouquin真係識揀,有安全感好緊要o既!

    回覆刪除
  8. 通常秋冬天食完就瞓瞓完就食,貓貓係咪會肥好多...^^

    回覆刪除