2017年11月4日 星期六

豬喉嚨

上回說到在超市見到豬腦, 這次我就看到豬喉嚨。

究竟誰會吃豬喉嚨呢?  煮法又如何?  所以我便請教專員啦。 他說豬喉嚨較油膩, 有人會用來做 pâté 或  terrine。 不曉得街坊自家做 pâté 時有沒有放入呢?  如果有的話,  我也無意中吃過它了。😵
 

專員的確無呃人、無講大話。 看過了網上食譜, 我才知道原來除了做 pâté 和  terrine 外, 有人更會用來做炖菜和肉餡。 可惜我毫無意欲嘗試做啦。😃

14 則留言:

  1. 回覆
    1. Peut-être je l'ai mangé sans savoir 😉

      刪除
  2. 同妳一樣,好天真(!)咁以為自己未食過,原來係食咗都唔知咋。^^”

    回覆刪除
  3. 呢個部位我呢邊未見過.

    回覆刪除
  4. 你知唔知腸仔內乜頭頭尾尾都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以最近睇 sitcom, 有個笑話就係用做腸仔比喻靘女是怎樣煉成的, 大家同樣唔想知個過程係點 😁

      刪除
  5. 其實洋人也吃內臟,不過,我未過豬喉嚨。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我無咁食過, 我估佢地放左入 pâté, 食左都唔知

      刪除