2017年11月1日 星期三

Disconnect

有人心血來潮, 說要更改 Wi-Fi 的密碼,  順道也將 Wi-Fi 的名稱一併更換了。 結果我的手機、平板電腦全都可以連接上, 除了我的電腦。
 

我的電腦可以探測到人家的 Wi-Fi, 偏偏只是幾尺以內的那個, 完全顯示不出來。 那人當然見到我黑面神上身, 主動幫忙, 說要把名稱及密碼再更改過來。 最後所有電子產品的時運一定非常高, 儘管見到了新名字, 卻始終連接不上。😤😤 

趁著假期, 那人又再嘗試, 結果跟第一次一樣, 只有我的電腦找不到新名稱, 現在只有還原基本步: 有線上網。  電腦盲完全不明所以。 是不是要找郭探員/莫探員才可以找到答案呢? 

16 則留言:

  1. 呢啲虛無縹緲嘅嘢,我就唔明解。

    回覆刪除
  2. 淨係黑面,無講xyz,妳已經好俾面啦!

    祝早日找到解決辦法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為個位仁兄未係我xyz之前已經探取積極態度, 所以我無煮海鮮大餐佢嘆

      刪除
  3. 呢D野,唔攪好過攪,我間中要轉 serivce provider 的時候都要換個哂 settings,但要跟足handbook and step by steps。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D就係叫好做唔做, 唔知佢戚起邊條筋

      刪除
  4. 難道。。你家有“貓星人”;
    干擾了你部電腦??
    咁就真係要開番個“ X檔案”了!…………

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕佢地兩個黎到都唔知發生咩事

      刪除
  5. 搵其他野搞下好過啦XXD

    回覆刪除
  6. 叫專員返公司問問啲專業人士....

    回覆刪除