2017年10月29日 星期日

香茅辣椒烤雞

這道香茅辣椒烤雞 (Ga Nuong Xa) 都算得是好事多妨。

Day 1:  中午時我已經把雞斬件醃好, 待某人回來時, 就用我家的烤肉神器煮熟。 誰知道有人回來後說午餐吃得太飽 😕, 我於是決定延期。
 

Day 2: 又是中午, 我正在洗碗。 某人突然問我晚上會不會帶相機, 我頭上冒出一堆問號 😩, 後來才想起晚上要參加友人的結婚週年紀念, 我一直以為是下個星期六。
 

Day 3: 是日非常疲倦 😴, 懶得用烤肉神器把雞件逐一烤熟, 最後把它們通通放入焗爐煮熟就是了。
 

符符碌碌, 結果還不賴呢。 


16 則留言:

  1. 烤肉神器係嗰啲air fryer?

    回覆刪除
  2. 焗爐都整得好靚,我都想食番件。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時符碌, 居然焗得靚, 有心整, 就核核突突

      刪除
  3. 烤雞嘅顏色好靚仔呀!

    妳指嘅神器係咪electric grill呀? Mr. Dolphin叫佢做攞你命3000,因為清洗時會不停被個grill夾到手!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係呢家野啦, 我個隻係可以拆出黎洗架, 所以唔會夾手 XD

      刪除
  4. 最終都煮左食埋。 我最怕人打亂我的 planning。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後求其整, 估唔到都幾靚仔
      我都好怕人攪亂我嘅 planning 架

      刪除
  5. 一次又一次....終於食得喇,焗得好靚

    回覆刪除