2017年10月9日 星期一

辛辣麵

在老家隨處可買到的辛辣麵, 我就要到亞超才找到。😭

說到這裡, 應該又是時候請阿信登場...🎵🎵 誰會珍惜當你還擁有 🎵🎵

明知會致肥, 明知有MSG, 依然要間中吃上一碗, 才會心滿意足。
 


蟹柳是我一人獨享, 因為有人認為是垃圾食物, 有害無益。😬

說起蟹柳, 街坊飯聚時, 他們會用來做 aperitif 小食。 當然不會放湯煮啦, 只是會沾上沙律醬, 就直接往口裡送。   

 

15 則留言:

  1. 我都係就咁食㗎。只有食麵時先放湯煮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少就咁食, 食多數煮麵放落去

      刪除
  2. 我都鐘意辛辣麵,但蟹柳唔多食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我間中會食, 不過無北海道個款咁好食

      刪除
  3. 蟹柳係細個去7-11最like食架!

    回覆刪除
  4. 蟹柳我都聽過有人係就咁食,但我未試過:P

    回覆刪除
  5. 我間中貪方便,都食即食麵,不過我食一丁架。蟹柳以前都買來煮粉麵食。

    回覆刪除
  6. 可以蒸水蛋時放蛋面上,視覺效果很好

    回覆刪除