2017年10月26日 星期四

短缺

如果留意新聞的話,  法國牛油供應持續短缺, 估計要到明年春天, 情況才會改善。
 

看看我家附近超市的情況, 都應該知道有多嚴重。


另一家超市更貼上通告解釋為什麼牛油會供應不足。 
 
1. 牛奶產量減少: 歐盟在2015年廢除牛奶進出口限制, 農民大量生產牛奶, 結果供應過多, 價格下降。 牛奶賣價抵不住生產成本, 有些奶農決定減少生產, 有些便決定轉行。
2. 由於天旱關係, 牛奶內的油脂比例下降。
3. 全球牛油及忌廉的需求量增加: 供應短缺的其中一個原因, 就是奶製商把牛油外銷, 出口至美國及中國便已經增加了 10-20%。
 

還記得當年奶農為了抗議賣價太低, 將牛奶傾倒在農田。 今日卻剛好相反, 只有嘆一句「今日唔同往日」啦。

18 則留言:

  1. 唔知有冇影響香港,班奸商又可以趁機加價,之前麵粉,牛油狂加.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔明點解會突然有咁多需求, 唔通個個都變左阿茂?

      刪除
  2. 法國菜用上大量牛油,依家減少用牛油,
    一定好難受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最麻煩應該係餅鋪, 遲D聖誕新年, 無牛油真係好多野唔駛整

      刪除
  3. 法國牛油喺香港賣好貴,成$30得200g

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見FB有D牛油賣成$40+, 1kg 即$200+
      呢度平均都係6€

      刪除
  4. 當年有份“將牛奶傾倒在農田”嘅奶農,今時今日可能只可以輕嘆一句時不予我啦!

    回覆刪除
  5. 我呢邊仲有供應,但係就狂加價。報導話加咗四十幾%.最平一舊牛油要兩歐幾.

    回覆刪除
  6. 我恢復自己做些糕點,香港的牛油貴咗好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有人話要成$30-40 200g, 都真係幾貴

      刪除
  7. 捐畀非洲好過倒在農田啦,太無衣食....

    回覆刪除