2017年10月7日 星期六

French Touch

Carla Bruni 近來頻頻亮相, 宣傳新專輯 French Touch。(為什麼是 French Touch, 而不是 Italian Touch 呢?  😁  )

 
整張專輯全都是英文歌, 也是翻唱作品, 包括 The Clash 的 Jimmy Jazz, Pasty Cline 的 Crazy。 第一首主打歌是翻唱 Depeche Mode 的 Enjoy the Silence。 近來主打的就是翻唱 Rolling Stone 的 Miss You。 我對她的 Enjoy the Silence 印象平平, 反而 Miss You 卻給我一些驚喜, 慵懶中透出絲絲性感。 

我在亞馬遜網站聽過專輯的歌曲節錄, 這風格貫穿了整張大碟。 如果喜歡這種風格的人, 應該會愛聽吧。  

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢唱歌唔係上等啦, 不過今次呢首又好似OK喎

      刪除
  2. 我好似喺呢邊見過佢嘅poster.

    回覆刪除
  3. 哈哈,唔識欣賞呢種風格。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 不過不得不服, 佢唔會因為做左總統太, 就唔唱歌, 咩都唔做, 佢依然有自己事業, 幾型

      刪除