2017年10月13日 星期五

試食

從亞超買回來的糕點, 當然要第一時間品嘗啦。
 

久違了的班蘭蛋糕, 我已經很久沒見過它啦, 一打開包裝, 那份氣味非常吸引我。 後來才知道這家餅家位於巴黎十三區, 我這個大鄉里現在才知道。

至少這個杏仁豆沙餅, 杏仁味分明, 反而豆沙的味道不突出, 不太甜。 吃過後, 我反而很想吃豆沙糯米糍。

我非常愛吃的 nem chua, 中間夾著辣椒及越南香菜, 酸中帶辣, 很合我的口味。  

 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 有買椰子味, 有人攞番公司自己嘆

      刪除
  2. 講起斑蘭蛋糕,上次泰國買樽斑蘭粉幾乎唔記得
    你下次去d茶葉鋪睇下應該有
    豆沙我麻麻,糯米茲自己整啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係香港又唔係咁鐘意食豆沙咩咩咩
      不過而家無, 又恨食

      刪除
  3. 個斑蘭蛋糕好似都幾多cream

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩唔算好點, 仲有佢質地似奶油蛋糕上面個層

      刪除