2017年10月17日 星期二

捕獲

經過兩年的互動, 我終於成功拍得小野貓的正面照啦。

只要看他的一雙耳朵, 就知道戰績彪炳, 相對之下, 少爺和 Rouquin 真是備受呵護。😇
 

更難得的是, 我們再向他走近時, 他不但沒再速逃, 更讓專員摸頭。 專員希望他沾上了我家的氣味後, 貓霸王遇上他時聞到, 知道他有我家罩住, 不會再追著他, 把他趕走。😏 

22 則留言:

  1. 有冇同小野貓起個名呀?

    佢對耳仔,真係無忽好肉喎,陰公!:(

    回覆刪除
  2. WOW , 真是一看便知牠食過夜粥。

    回覆刪除
  3. 嘩!雙耳。。。戰績輝煌。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢好照顧小野貓架, 有時見佢幾日無黎, 會擔心

      刪除
  5. 出得黎行, 點都要打返幾仗先有地企XXD

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 同我地交往左兩年啦, 唔再係 baby

      刪除
  7. 飽歷滄桑, 希望佢年老時有好人家收留

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕唔可以好似少爺同Rouquin咁留係屋內, 我估只可以俾野食佢啦

      刪除