2017年10月23日 星期一

豬腦

逛超市阿陳時, 居然給我看到了豬腦。 


價錢也不便宜, 1kg 就要 12.7€。 專員老爹生前也會吃。 我上網找到的食譜, 大都是以牛油煎香, 灑上檸檬汁和香草。 

我以前有個不知從何而來的觀念, 洋人是不吃內臟。 原來我錯了。 先前因為血紅素不合格被拒捐血, 當值護士也建議我吃牛肝。 可惜我很怕那味道, 所以現在就時吃血腸補鐵。



16 則留言:

  1. 我和妳一樣,有此錯覺,
    但當我去過歐洲旅行先知道喺錯,外國人煮內臟亦有一手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子講得啱, 我地睇得美國片集多, 洗左腦, 所以有咁嘅錯覺
      呢度D人仲會食牛肚之類嘅野, 搵日我又影俾大家睇

      刪除
  2. 咁妳要做大力水手,食多啲菠菜啦XD。我都長期徘徊喺唔夠鐵邊緣,每個月亦有幾日要食埋iron supplements。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我遲D要抽血檢查, 就知道要唔要食 supplements T-T

      刪除
  3. 我唯一會食嘅內臟應該只係鴨腎,仲要可以當零食果隻

    回覆刪除
  4. 我估我哋畀美國文化洗腦。一直被灌輸西人唔食內臟嘅錯誤信息。
    豬腦奧地利人一係炸嚟食,一係點蛋液煎嚟食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子講得無錯, 睇得多以為就係咁
      炸豬腦, 超乎我想像

      刪除
  5. 豬腦我就真係未在英國見過,又未聽過英國人會食囉。

    回覆刪除
  6. 有好多內臟我喜歡食,反而乜腦我都唔食。

    回覆刪除
  7. 真係估唔到歐人會食內臟,有都可能係少數

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地會食腸, 牛肚呢D架, 有機會影俾大家睇下

      刪除