2017年10月27日 星期五

糖漬水果蛋糕

雖然有人說一提起糖漬水果, 就會想起聖誕節。 其實無需等到聖誕節, 也可以吃糖漬水果蛋糕。

糖漬水果蛋糕就是加入了糖漬水果和蘭姆酒浸過的提子乾的磅蛋糕。 蛋糕除了一份牛油香外, 還有水果的香氣。

雖然同是蛋糕, 法國人把它叫作 cake, 又或是 cake aux fruits confits, 而不是 gâteau。  

16 則留言:

  1. 我在香港時唔鍾意食這種蛋糕的。但英國的又好好味,我又鍾意食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係喎, 係香港時真係麻麻地, 過到黎又覺得幾好味

      刪除
  2. 依家就咁食, 撒層糖粉就屬於聖誕XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前講起牛油, 見你相中總統牛油只係好似€1.07 , 香港超市要4x, 烘焙店之前仲可以2X, 依家唔知幾多了.我一直用呢隻.

      刪除
    2. 已經落左 order, 我要整 Stollen & Panettone

      刪除
    3. 我地通常睇每kg幾錢比較, 呢度而家平均1kg 6-7€
      我下次返老家, 要唔要走(麵)粉 & 走(牛)油呢?

      刪除
  3. 先入為主,呢款我到依家都未接受到。^^"

    回覆刪除
  4. 隨時整隨時有得食唔駛等聖誕啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人已經落左order, 聖誕要食 Stollen & Panettone

      刪除
  5. 我鍾意食呢種蛋糕,可能係因為令我諗起聖誕節。對聖誕節,之前期待嘅心情仲開心過正日果日。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以咪有 advent calendar, 倒數過聖誕, 而家已經賣緊, 仲有俾汪星人 & 喵星人, D人勁識做生意 XD

      刪除
    2. 我想要朱古力以外嘅advent calendar。 呢樣嘢香港唔係好興, 所以選擇少。

      刪除
  6. I thought that you prefer the cake with fruit & cream ^^

    回覆刪除