2017年10月1日 星期日

〔甜點〕 Bakewell Tart

在看 Paul Hollywood 的食譜時見到了 Bakewell Tart, 再細看材料, 那不就是專員的心水組合: 底層是果醬, 上層就是杏仁餡 frangipane。  所以我又即管一試啦。😀

批皮的做法跟我平常慣用的不大相同, 我慣常會先把牛油置於室溫回軟, 這次就要用指頭將冰了的牛油和麵粉、糖霜搓成麵包糠狀。 搓呀搓, 我的雙手差點就抽筋。😓 
 

因為覆盆子果醬帶酸, 因此我沒有減少糖的份量, 不過我卻沒有依食譜般放入覆盆子原粒。
 

批皮入模時, 我總覺得做得不好, 幸好出爐後的樣子尚算見得人。 令我最驚喜的是居然給專員尋回味。  他吃了第一口時,  便說他以前經常光顧的餅店, 那兒的覆盆子餡餅就是這個味道。 可惜後來便再沒吃到了。  雖然如此, 他沒有一口氣吃了大半, 覺得還是留下點, 可以多吃上幾天。😃


17 則留言:

  1. 其實正確批皮係要冰牛油粒搓成包糠狀,你下次用廚師機,脈衝打幾下輕鬆好多
    可以尋返味,你功不可抹,以後會經常登場👍🏻👍🏻👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度教整 pâte sablée, 會用放軟牛油黎搓架
      佢已經開左口喇

      刪除
  2. 令專尋回舊味,手指抽筋都值得呢。

    回覆刪除
  3. 專員睇黎好珍惜呢個餅喎,要分開幾日食。:)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 好耐無食過, 所以唔捨得一次食哂

      刪除
  5. 專員食完有冇細心幫你按摩下隻手先....^^

    回覆刪除