2017年10月8日 星期日

戰利品

究竟我們在亞超逛了一圈, 買了什麼回來呢? 其實都是平常需要的糧油雜貨啦。   
糯米粉和粘米粉都是為了農曆新年而買的。不過我現在仍未有什麼煮意。😑



除了買了25公斤泰國米, 也特意買了糙米。

椰子怪又怎會放過它呢?

這些越南食品, 我還是在這裡才認識呢。


本來想買麻油麵, 貨架上只剩下海鮮味, 後來問職員才知道清仔要到十二月才再登場。 唯有找個愛的替身啦。 



專員很想一試的越南、泰國啤酒, 還有甜點。


又怎會少了它的份兒。 要是忘了它, 我怕有人回來會撞牆。😆

16 則留言:

  1. 似乎我度已經好好,西超可以買到米粉,粉絲,椰奶,Sriracha...
    第五幅係咪越南扎肉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度西超都有, 不過除左比起亞超貴, 仲要唔係好啱味呁啦
      個款唔係扎肉, 佢譯做油甘葉酸肉

      刪除
  2. 回覆
    1. 附近只有阿陳西超算多亞洲野買, 都係兩個貨架咁啦, 無呢D呢

      刪除
  3. 亞洲超市真喺好賺架
    無線訪問咗全英國華人首富都喺開亞超
    象啤...幾錢一支?
    香港唔使10蚊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有架亞超 Paris Store 上過電視, 佢接捧個代都好似唔憂咁啦
      象啤好似1歐幾-2歐, 唔係好記得啦

      刪除
  4. 糯米粉和粘米粉都是為了農曆新年而買的
    仲有成4個月先到喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔會再出城住啦, 所以買定無壞

      刪除
  5. 你整蘿卜糕,椰汁年糕啦
    呢d糕你唔怕佢都係棕櫚油呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘿蔔糕, 唔會啦, 刨到手軟
      真理教教主話睇左無喎

      刪除