2017年10月3日 星期二

難逃一劫

上次我的土炮手機昏迷甦醒過來, 我就大安旨意, 繼續在煮飯時放在一旁聽歌。 結果我一不留神, 輕輕一掌, 掌風擊倒手機, 由桌面跌在地上。
 

經我再三檢查, 運作如常, 不過就破相毀容。  幸好如此, 否則又要破財啦。  






18 則留言:

  1. 好明顯你專登啦,有人get唔到你想換新手機咩😂

    回覆刪除
  2. 呢部機好野黎呀!最怕新機落地,一跌就壞,多條刀痕只證明佢係一部有故事嘅電話!:)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 睇到啦, 仲話我好成日放係廚房聽歌

      刪除
  4. 平時整咁多“甜頭”比專員食,
    一於要他換部新比你。。。 :)

    回覆刪除
  5. 聖誕禮物就揀這個....XXD

    回覆刪除