2017年10月20日 星期五

Apple Strudel 維也納蘋果卷

傳統的維也納蘋果卷 Apple Strudel 的夾料非常簡單,  主要是蘋果、提子乾、麵包糠、砂糖和玉桂,並包裹在一片薄薄的麵皮內。


我先前做的蘋果卷, 都是用急凍酥皮, 貪其方便。 後來看到麵皮的做法, 不算複雜, 所以又即管一試。 麵皮的確不難做, 要把它檊得非常薄, 才是難度。 因為有說麵皮越薄, 蘋果卷越好吃。 如果能夠將麵皮檊至半透明, 而且可以透過麵皮看到情信🙄??, 那麼蘋果卷才算是完美。 至於最緊張莫過於捲起蘋果卷那一刻。我試過由於太貪心, 放得太多餡料, 一捲起, 結果可想而知。 


這回做的蘋果卷麵皮完整, 夾料也沒有掉出來, 算是直至目前最滿意的一次。😉 

14 則留言:

  1. 我有不少同事也開始自己做麵包和糕餅,
    是生活情趣,
    也讓自己食得健康些... :)

    回覆刪除
  2. 一定要係情信咩🤔食譜,討債信,遺書得唔得呀😬

    回覆刪除
  3. 好靚啊!今次在俄羅斯午餐也有吃過這種蘋果批,做得很好,個皮很好吃,個餡也吃了少許。

    回覆刪除
  4. 我食就食得多,但冇諗過自己整。

    回覆刪除
  5. 你做到個皮好薄呀,叻叻,你覺得凍食好唔好食?

    回覆刪除
  6. 賣相超靚仔呀!

    最近係咪有好多蘋果要消滅呀?

    回覆刪除
  7. 出力檊麵面可以當做gym,加油^^

    回覆刪除