2017年10月19日 星期四

Boudin noir aux pommes

我以前對 Boudin Noir 血腸敬而遠之, 主要是因為它其貌不揚, 毫無吸引力。正如法文俗語, boudin=醜女人。直至有一次專員媽在煮血腸, 我嚐了一口後, 完全沒有想像中的難吃, 而且還不錯吃呢。


Boudin Noir 的主要材料是豬血, 白膘、洋蔥跟香料, 含豐富鐵質, 不過同時熱量高, 頗油膩, 所以一般會以蘋果伴吃, 算是平衡平衡。  




參考專員媽的做法。 先把蘋果削皮切片,洋蔥切碎。 在平底鍋放入少許牛油,  待牛油融化後放入蘋果、以中小火把煎成金黃色。 原鍋再放入血腸 (我會先除去腸) ,  然後再加入洋蔥丁炒香, 以鹽、黑胡椒調味。   

要出鏡, 醜女人都要打扮一下。


11 則留言:

  1. 我都唔食架
    連台灣韓國果d黑色血腸都唔食

    回覆刪除
  2. 呢個我都唔敢食,同樓上一樣,又係台式韓式都唔食。^^”

    回覆刪除
  3. 英國都有血腸,好耐先會食一次。英國煮血腸就無你哋咁講究。但製作血腸就不簡單。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見你個邊D人會係早餐食
      平時我就咁放上面架咋, 係呢度見人就幫佢扮下靚喇

      刪除
  4. 血腸配蘋果我呢度冇咁食法。一係直接食,一係整粹炒薯仔食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度一般都會咁食架
      直接食, 我又接受唔到

      刪除
  5. 聽見個血字就不想吃,韭菜豬紅,因為用了個紅字,別人點的我也會吃一小塊的。

    回覆刪除