2018年4月11日 星期三

懷舊

收拾整理時, 翻出了這張CD, 它也封塵了一段日子了。 隨後我放入電腦的光碟機來播。  聽著熟悉的旋律和歌詞, 猶如坐上時光機。

正播著《今宵多珍重》時, 專員說他像是似曾相識, 不曉得在那裡聽過。 我跟他說, 可能是以前逛亞超時偶然聽到吧。 幾年前逛陳記, 仍然播著《夢醒時份》, 非常念舊。
 

原來他離開了超過廿載, 今年將會是第二十五個年頭。 我認識的年輕一代都比較喜歡韓國、日本的音樂。  我相信他們不會認識這位有音樂才華的歌手吧。 

 

22 則留言:

  1. 早幾日去早餐,間餐廳都播緊地下鐵碰著她,我停手聽埋先,好鐘意佢d慢歌

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢啲慢歌而家聽都唔覺得老土呢

      刪除
  2. 我都有買喱個系列的金CD,不過不是這位歌手:P
    韓歌我總覺有點千篇一律喎,尤其係啲跳舞快歌XXD
    專員會唔會覺得中文歌啲風格有點怪怪?始終同歐美歌慣常編曲不太接近......

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國啲組合嘅MV又幾吸引架, 至於唱功就唔知啦
      佢其實分唔出中國小調、日本風, 又或者東南亞個啲架, 覺得係同類野啦

      刪除
  3. 今宵多珍重,其實改崔萍的國語版本,當年我是聽國語版本在先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 長知識啦
      我真係唔知係國語版本先架

      刪除
  4. Danny有太多太多經典歌曲,是少有的歌星,老媽和我兩代人也會同時喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢好有音樂才華架, 作曲彈琴都好得, 而家仲有無呢類歌手呢? 唔好同我講係周董 😂😂😂

      刪除
  5. 大部份陳百強D歌我都識唱
    心愛著你....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢大部份歌我都曉唱架, 而家聽都唔覺得老土

      刪除
  6. 那年我去保良局探兒童,踫見到他,覺得這個年青人為什麼沒有寬容呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得佢地表面風光, 後面有好多問題, 又未必會同人講啦

      刪除
  7. 嗚嗚!我啲舊CD冇帶過嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會返香港, 就帶啲自己鐘意架啦
      其實我仲有成百隻CD係老家

      刪除
  8. 我無買過Danny 仔的CD,但我好鍾意佢D歌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前係聽錄音帶 😂😂😂
      仲要叫同學幫我錄

      刪除
  9. 見到陳百強,張國榮,譚詠倫,諗起中學時期既回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年真係黃金年代, 咩類型歌手都有

      刪除
  10. 我都好鍾意陳百强。 佢係憂鬱小王子。 佢係藝術家性格, 所以敏感, 容易唔開心。 英年早逝好可惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦有可能一出道就好順利, 到左後來嘅樽頸位後, 就鑽牛角尖, 睇唔開, 苦了自己

      刪除
  11. 我非常喜歡陳百強,一個活在紫色城堡裡的最後的貴族。

    回覆刪除