2018年4月9日 星期一

當 Butchy 遇上 Kaya

剩餘的 crème fraîche 快到期, 要趕快用完, 最快的方法莫過於用來做麵包 Brioche Butchy。 說真的, 我已經好久沒和它打交道啦。 
記得網友說 Butchy 通常會配著果醬和 vanilla sauce 來吃, 懶人如我不會特意做個 vanilla sauce。😁  

正好有自家製咖央醬, 那就試試這個東西方組合如何。  原來它們配起來也不錯吃。


16 則留言:

  1. 配乜醬都冇問題,最緊要自己啱食

    回覆刪除
  2. 仲有妳自家製花生醬同nutella醬呢,直情要乜有乜啦。

    回覆刪除
  3. 軟綿綿的感覺,好吸引。

    回覆刪除
  4. Vanilla sauce有啲現成嘅粉一開就可以用,好方便㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未見過, 等我搵下先

      刪除
    2. http://www.mygermanmarket.com/fr/oetker-dess-sos-vanille-koch.html

      刪除
    3. Thanks... 估唔到有呢啲網店

      刪除
  5. 配咖央醬,好魔鬼呀,引C人。不過homemade 的就唔怕啦。

    回覆刪除