2018年4月22日 星期日

燒烤聚會

天氣一放晴,  來個燒烤聚會是常識吧。
 

早上起來時, 我還擔心要取消啦, 結果九時多, 太陽開始露面, 中午時, 當我站在陽光下感覺灼熱。 因此主人家也決定移師室內吃個痛快。

甜品部當然又要開工啦。 除了女主人喜歡的蘋果撻外, 還有朱古力蛋糕。  最後我和專員都吃得太飽, 肚皮快撐破。

這些年來, 我發現原來他們很喜歡與心肝寶貝汪星人共享食物, 有時還會跟汪星人共用一隻碟, 又或是一隻匙羹。  我直到現在仍然接受不來呢。 

20 則留言:

  1. 我見到好多香腸呀!
    我見好愛貓人士,喜歡同佢咀咀,你會嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係無視世衛警告
      我唔會同佢地咀咀架

      刪除
  2. 佢哋當人咁養,真係咩都得。 我哋呢邊仲未有人開BBQ呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係當baby, 一人一啖我都見過
      一有太陽, 熱D就成日聞到BBQ味 ^^

      刪除
  3. 我地仲係打邊爐天氣。

    莫講話同寵物,主子屋企一家人連刀叉都不能共享。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到你個邊仲未暖
      我會食剩少少俾佢地歎下, 真係唔會佢食完我又食啦 ^^

      刪除
  4. 為咗呢餐, 你又大顯身手啦 !!
    我一定唔會同寵物共食,同瞓及kiss.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好老實, 我覺得個古力整得唔太好
      我都唔會同佢地一人一啖, 咀咀, 同埋一齊ZZZ

      刪除
  5. 法國人燒烤又好似少見啲喎
    唔係鍾意喺餐廳慢慢歎咩
    見食物都好豐富
    都要辛苦妳呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好興BBQ架
      而家好多地方主打都係同BBQ有關架, 爐、食具、裝飾都有

      刪除
  6. 有冇廿度?
    汪星人食咗人類食物會唔會對健康不好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日中午有成廿九度, 曬到爆
      古力佢地一定唔食得啦, 新聞講聖誕新年好多狗要睇急症, 因此食左古力

      刪除
  7. 共用碟匙就....好似唔多好,鍚下都OK^^

    回覆刪除
  8. 外國人BBQ 真係好「骨子」,慢慢燒,慢慢享受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一大班人一齊都會一定有apéritif 同甜品, 仲一定唔少得酒水

      刪除