2018年4月5日 星期四

今日VIP

貴賓阿花又來我家作非親善訪問。  她一走進我家已經先聲奪人, 縱使我兩位主子當時不在場, 她依然呼~呼~ 叫個不停。
依然鍾愛這張地毯。 究竟它有什麼吸引力呢?

為什麼身軀成了長方體?

雖然年紀不輕, 漂亮依然。 我可不可以稱呼她做美魔女呢?
🙄
 

19 則留言:

  1. 係咪唯一有呢張墊下,費事瞓硬地
    佢呢d風韻猶存😅

    回覆刪除
  2. 嘩,佢都好唔客氣,登堂入室。

    回覆刪除
  3. VIP仲好淡定呢,任妳多角度影佢,佢都“攤”定定!

    回覆刪除
  4. 阿花身型都算幾大隻唔,還是佢個頭比較細?

    回覆刪除
  5. 貓星人嘅偏好好難理解。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 唔開聲的確係靚女, 一開聲就 😁

      刪除
  7. 少爺佢地回來如果聞到有其他貓來過會唔會表現不滿?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地一返來會周圍聞, 好似要知係邊個黎過

      刪除
  8. 回覆
    1. 我昨日見到隻靚貓,但影唔切相,閃得好快。

      刪除
    2. 貓好難影到, 佢地都係身手敏捷

      刪除