2018年4月7日 星期六

多得他

自從少爺情迷洗手盆後, 我差不多每天都要好好清潔洗手台。


某人竟然說, 我應該感謝少爺幫忙, 否則我不會頻頻攪衛生。 那我要不要刊登一則鳴謝啟事呢?  x*#@&&*x#  🤬 🤬 🤬

18 則留言:

  1. 你問某人自己有冇清潔🤔

    回覆刪除
  2. 暗示你平時唔清潔?咁叫佢做嘛,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時都係咁同佢講, 我唔介意佢自己做埋

      刪除
  3. 不如睇吓有冇一個二手洗手盤買個畀少爺啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好唔了解佢, 佢係好貪生忘舊, 瞓一陣又會轉地方

      刪除
  4. 回覆
    1. 要我日日洗, 我真係唔係好笑得出

      刪除
  5. 專員咁大膽挑釁一家之煮,唔驚妳借啲耳,搞完衞生無力氣做飯咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時攪一大餐衛生, 真係攰到想瞓

      刪除
  6. 個洗手盆又硬又凍會好瞓嗎?XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為點左火爐, 可能佢覺得好熱, 頂唔住就瞓個度, 佢唔明我怕凍架嘛 XD

      刪除