2018年4月3日 星期二

另類廣告主角

我相信沒有人會想到 Beth Ditto 會當上時裝店的代言人吧。 這家歐洲最大的網路時裝零售商居然起用了她當春季廣告主角, 絕對是藝高人膽大。知名品牌的孖屐亭應該不會想到吧。

英文版的 slogan 是 Me.Limited, 法文版就改為 Moi. Sans concession (我. 沒有讓步)。
專員總說 Beth Ditto 和 Adele 同樣是重量級, Beth Ditto 的唱功更勝一籌。 我對 Beth Ditto 認識不深, 最有印象是她的《Heavy Cross》, 每次聽到都會想起  Charlize Theron 向著鏡頭說 "J'adore, Dior"。  我應該給電視洗腦得很嚴重。 
 

14 則留言:

  1. 以前我都鍾意BETH架,不過佢D近年無新歌

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢舊年出左張個人大碟, 首 Fire 都會聽到

      刪除
  2. 孖屐亭>>請問呢個咩解呀? ^^”

    回覆刪除
  3. 我呢邊都有播呢個廣告。
    Beth Ditto係德語區都幾紅,好多時都上德國嘅電視節目表演,仲講埋德文㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唔怪得搵佢啦, 呢間係德國公司呢

      刪除
  4. 回覆
    1. 形象、風格都唔同, Adele 應該入屋好多

      刪除
  5. 回覆
    1. 正式 certified 左 😪
      不過用左另類療法, 將啲 files 搬走左啦

      刪除
  6. 真係名符其實,重量級

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地仲可以憑歌藝佔一席位, 係香港更難

      刪除