2018年4月12日 星期四

育苗

趁著天氣晴好, 就要為今年的種植做好準備。  如此重任, 自然是落在專員身上。

翻出種子存貨,  原來我家都有不少呢。
 


猜到我們想種什麼嗎?

專員動手育苗後,  便除草翻土, 忙了一個下午。  不喜歡跟陽光玩遊戲的我就躲在室內「攤抖攤抖」啦。 😏 

14 則留言:

  1. 你地原來都會自家種植架,勁呀!

    回覆刪除
  2. 老DAD都已經開工,不過未種菜,依家番土,鬆泥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老DAD年年都有好收成, 好厲害 👍

      刪除
  3. 種西蘭花一般要種幾耐先有得食㗎呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次試種, 仲有我呢啲對種野無心機嘅, 真係唔知 😂

      刪除
  4. 種植真係一啲都唔簡單,我都不喜歡同太陽伯伯打交道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對呢家野真係無天份
      我真係好怕曬

      刪除