2018年4月20日 星期五

Risotto de coquillettes

通心粉可以有多種煮法, 火腿通粉是最尋常不過, 又可以用來做沙律, 或是來芝士通心粉 Mac n' Cheese。 除此之外, 還可以用做 risotto 方法來煮通心粉。
先炒香洋蔥、煙肉,  然後加入通心粉拌勻 (喜歡的話可以同時放入少許牛油),  隨後加一湯勺雞湯, 用中小火煮, 不停攪拌, 以免黏底。 當差不多快乾時,便加入一湯勺雞湯再煮,重覆此步驟,  直到通心粉煮熟至喜歡的軟硬程度, 其間放進青豆一起煮。 最後加入忌廉、芝士拌勻。

這道 Risotto de coquillettes 不用半小時就做好, 我的懶人料理菜單自此又多了一項啦。  

18 則留言:

  1. http://www.189mov.com/vod/14/6487play.html?6487-1-7

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks
      不過有人批評太政治正確, 我睇下係唔係

      刪除
  2. 你用米粒意粉仲似
    P.S. Guatemala係有兜巴星既XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 危地馬拉都有 😱 真係估佢唔到喎

      刪除
  3. 落多多芝士就最好食👍🏻

    回覆刪除
  4. 我一向唔食risotto但呢個用通心粉煮法我又like喎,好煮意!

    回覆刪除
  5. 但係用水煲熟唔使半個鐘喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 食日清個隻, 三分鐘食得, 仲有湯

      刪除
  6. 老DAD就最鍾意食法國呢種細細通粉,我屋企仲有存貨呀。佢就愛用湯煮來食。

    回覆刪除
  7. 我唔鍾意食芝士,所以只會煮湯通粉

    回覆刪除