2018年10月14日 星期日

貪吃貓霸王

貓霸王十分有耐性, 為了討吃, 可以不停抓窗, 直至我們給糧餉才罷休。 在我打開窗那一剎, 他就一個箭步走進來, 而且目標非常清晰,  就是專員面前的糖醋豬排。

轉了幾個角度, 高聲呼叫多次, 專員依然無動於衷, 只好改變策略, 走在我旁邊。 專員常常開玩笑說, 在貓霸王心目中, 我是 Tata Yum-Yum, 想吃東西, 就要找 Tata Yum-Yum。 可惜糖醋豬排中有洋蔥, Tata Yum-Yum 也無能為力, 實在不想當兇手, 最後只好給他一些零食就是了。 

 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 仲有蒜頭, 朱古力都唔食得

      刪除
  2. 回覆
    1. 因為有首人所共知嘅歌叫 Tata Yoyo, 所以佢話我係 Tata Yum-yum 😁
      https://www.youtube.com/watch?v=rKOup6j8B34

      刪除
  3. 目標清晰先可成功💪🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係越來越為食, 連佢媽媽都係咁講

      刪除
  4. 糖醋豬扒莫講話貓霸王啦,我都想食呀!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢又知規矩, 無跳上枱, 淨係係度叫

      刪除