2018年10月18日 星期四

Briochettes aux pralines roses

回來後對 Pralines roses 當主角的 brioche 念念不忘, 剛好我家有存貨,  想吃就動手吧~~
 

我以 Brioche 的食譜為基本, 減少了牛油份量 20%。  這回的 Pralines roses 比先前的硬, 要敲碎它們, 也花了我不少臂力。💪💪💪
Briochettes 的確不錯吃,  即使加入了 Pralines roses, 也算不上不太甜,  不過跟在專員媽家吃到的相比,  顏色沒有那麼鮮艷, 同時杏仁味就稍遜了。  不知道店家用的 Pralines roses 是不是有獨家秘方的呢?  

12 則留言:

  1. 可能要加入杏仁膏甚至杏仁香精先出味

    回覆刪除
  2. 想吃就動手>>好利害嘅甜點師呀!

    想吃嘅話,我只懂動口咋。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜點師, 我仲努力緊 💪
      我呢度想食, 要揸車買, 唔想麻煩, 都係自己整啦

      刪除
  3. Pralines roses係咪焗唔熔㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 出面個層糖係會融架, 杏仁梗係唔會啦

      刪除