2018年10月20日 星期六

我的第一個 Génoise 海綿蛋糕

Génoise 起源自意大利的  Gênes, 質感輕盈鬆軟。 它是不同種類甜點的基底, 例如黑森林蛋糕。如果要挑戰其他甜點, 學懂做 génoise 是必要的。
Génoise 有不同的做法, 其中之一就是 bain-marie, 即是隔熱水加熱。 材料主要是: 雞蛋4個, 砂糖125g, 麵粉125g。 有人會在麵糊加入已融牛油。 先將雞蛋和砂糖混合, 再隔熱水加熱打發至體積增大至2-3倍後, 繼續拌動直至冷卻為止, 最後加入麵粉, 慢慢翻拌。  我家沒有電動打蛋器, 只好手動打發 💪 , 可以想像會有多累。😩  
 

待 génoise 烤好, 完全冷卻後, 便抹上果醬和 crème chantilly, 灑上糖霜。 見到製成品, 先前的疲累都可以頓時忘記。 

14 則留言:

  1. 呢個蛋糕體我好似都做過(隔熱水打發), 就咁都好食

    回覆刪除
  2. 快啲添置個電動打蛋器啦.

    回覆刪除
  3. 第一個已經做得好成功。

    回覆刪除
  4. 厚厚一層crème chantilly正呀!呢個街坊有冇份呀?

    回覆刪除
  5. 似英國的 sponge cake 最鍾意中間層 cream 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我有 strawberry jam, 就可以話係 Victoria sponge cake  

      刪除
  6. 正喎喱個,層cream好有吸引力XXXD
    專員一定即刻買個打蛋器畀你可以成日整wakaka....

    回覆刪除
  7. 妳做得好靚,見到都好想食,海綿蛋糕中間有忌廉喺最懷舊,以前好多港式麵包店有賣!但依家無哂!

    回覆刪除