2018年10月12日 星期五

Tarte aux poireaux 韭蔥鹹批

不曉得專員發了甚麼神經, 他回來後嚷著想吃 Tarte aux poireaux。  我之前沒做過, 因此上網看看食譜,   原來做法簡易,  那就做來滿足他的願望。

以前在老家吃韭葱甚少,  在這裡也只是間中用它來煮湯。  處理韭蔥倒花時間, 先要切開韭蔥, 然後用清水冲洗,洗去各層之間的泥沙。 隨後將韭蔥切絲,  再和煙肉一起炒香炒軟。
懶惰的我用的是急凍酥皮。 將餡料放入批皮, 另一邊廂, 把雞蛋、淡忌廉、碎芝士拌勻, 再倒入批內, 烤至表面金黃、蛋漿凝固就可以啦。 

17 則留言:

  1. 京蔥牛柳絲你可以一試.

    回覆刪除
  2. 有些似。。。蔥油餅??
    哈哈!

    回覆刪除
  3. 煙肉、蔥我一向麻麻,對旁邊嘅靚靚沙律興趣大好多。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. Be frank, sometimes I can't tell the difference between quiche & tarte salée 😁

      刪除
  5. 最後張相好吸引,專員有冇讃你呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話: 可以再整
      如果唔食肉, 可以韭蔥+洋蔥, 炒香左有自然甜味, 都應該好食

      刪除
  6. 韭蔥係咪即係leeks? 京蔥? 味道比洋蔥濃味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 即係 leeks, 韭蔥又名京蔥
      我又唔覺佢好濃味

      刪除
  7. 妳真好呀,妳先生想食乜嘢立整,我諗哩個味道一定掂,
    法國人都會用京葱煮食?

    回覆刪除