2018年10月16日 星期二

重遇

時光倒流兩星期...
 

我們從專員媽家開車回來, 全程需要大約六小時, 中途需要停下來休息休息。  我們停在 Aire du Jardin des Arbres - Autoroute A77, 赫然發現竟然有家 Starbucks。
 


既然有緣遇上,  自然要光顧。  店舖不算很大, 牆上寫着 Les bons conducteurs méritent un bon café。 (好司機值得一杯好咖啡)
我們點了 Esperesso, 每杯盛惠 2€。 記得上回在老家, 一杯要HK$25, 換算過來, 那兒的還要便宜。
 

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係估唔到~~
      香港食野而家真係唔平

      刪除
  2. 有份飲,有冇份做司機架?講笑咋,老實講,做乘客但無得瞓,要娛樂司機等佢唔好瞓覺,仲辛苦過自己揸。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算我係揸, 佢都唔會俾佢架寶貝我掂啦 😁

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係估唔到~~
      香港食野而家真係唔平

      刪除
  4. 諗諗吓我呢度highway休息站上冇佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到會有, 兜巴星呢度真係唔係多

      刪除
  5. 我很怕駕長途車,想像不到如果駕六個鐘長途車!上次回加去了個短trip,朋友駕車約四個鐘,已覺得他很厲害。回程時高速公路大霧大雨天黑又有斜路,害我很擔心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我地唔會冬天去探親, 遇到落雪, 路又滑, 更危險

      刪除
  6. 香港依家物價比歐美好多地方貴㗎啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 某人都咁講, 初頭黎HK, 覺得食野好平, 對上一次, 已經發現貴左好多啦
      平過呢度, 我估仲有麥叔叔掛

      刪除
  7. Esperesso, 現在$25買唔到囉。。。。

    回覆刪除