2018年10月1日 星期一

I'm back~~

一個星期過後, 我終於回來了。
這次的探親之行, 有些感觸。 以往有狗哥相伴, 他總是在後座探頭探腦, 四處張望, 累了就睡, 我們間中還會聽到他在打鼾, 可惜此情不再, 不過我在車上仍會不自覺向後望。

這個星期, 我少不免會記掛兩位主子, 幸好鄰居幫忙照顧, 兩餐溫飽不成問題。 兩位主子也沒當上破壞之王, 只是摔破了個小裝飾, 算是乖巧啦。 


20 則留言:

  1. 下次會唔會帶埋兩個主子去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦, 人生路不熟, 怕佢地出左去唔識返來

      刪除
  2. 兩位主子會唔會被高鐵列入失信人黑名單?

    回覆刪除
  3. 以獨留兒童在家中黎講,摔破小裝飾已經算小兒科啦!

    咁啱,妳上篇話出發時我都諗起狗哥以前會同行,放心啦,狗哥一定過得好好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時唔會咁有感觸, 執行李時已經想起佢, 以前執親都要鬼鬼祟崇, 因為一執, 佢就覺得有古怪, 之後跟到實, 而家無呢枝歌仔唱啦

      刪除
  4. 歡迎回歸。
    兩個寶貝都算乖啦,

    回覆刪除
  5. 轉眼一個禮拜,依家成日覺得時間唔夠用
    當你回望後座時,狗哥靈魂與你同在��

    回覆刪除
  6. 狗哥有同您哋一齊,只係您哋睇唔到佢唧

    回覆刪除
  7. 此情可待成追憶,一份心深處的感恩與回憶。

    我想我是明白的,因為我也是過來人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 友人問為什麼不再養狗, 坦白說, 真的還沒有準備好呢

      刪除
  8. 有小朋友之後,去旅遊真係十萬個唔放心。呢點都係我的顧慮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有街坊照顧, 平日仲交代佢地行蹤, 我地無咁擔心

      刪除
  9. 爛一件唔算多,兩位主子見到你回來一定好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地見到我地返來, 仲大覺瞓, 睬我地都傻 XD

      刪除