2018年10月8日 星期一

探親記 ~~ 開飯

探親那個星期, 我仍然要負責煮飯。 午餐通常比較簡單, 多數是 pâtés 跟 saucissons, 再配沙律菜。 至於晚餐要吃甚麼, 就要看看專員媽家中有甚麼存貨, 煮的都是簡單的家常菜。 值得一提的 Ratatouille,  來了數年, 我還是第一次做呢。

為甚麼多年都沒有試做過呢?  因為某人不喜歡吃翠肉瓜和茄子。 那又為甚麼會煮 Ratatouille 呢?   專員媽家中剛好有自家種的翠肉瓜,  怕再不吃的話, 就會壞掉, 所以她提議做 Ratatouille。 原來 Ratatouille 的做法毫不複雜, 只是將翠肉瓜、茄子、 辣椒、蕃茄等切丁, 的確甚花時間, 切得手也痠軟。 熬了一大鍋, 可以分成多餐來吃。 某人說, Ratatouille 配上煎蛋和飯是他年輕時常吃啦。 不是說他不喜歡吃翠肉瓜和茄子嗎?  Ratatouille 內翠肉瓜和茄子已經沒有原有的味道, 所以他就會吃啦。

我另一必吃的甜點: petit brioche aux pralines roses。  每次到專員媽家, 我們都會到附近的麵包店買 pain marguerite 和 petits brioches aux pralines roses, 味道勝過其他店子。

18 則留言:

  1. 我除咗洗都鐘意切嘢架😬
    佢地都經常食米飯🍚

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係切到手軟
      佢地會食, 不過係長米, 比較硬架, 初時我食唔慣呢

      刪除
    2. 長米我都唔食,我地淨係食珍珠米
      你下次教下佢地轉米食☝🏻

      刪除
  2. 有少少似福建炒飯果種style...XXD
    咁有冇試過煮咕嚕肉之類的中餐菜式?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢地都會鐘意食, 不過佢地識嘅都係混合型, 即點心, 越式春卷個D啦

      刪除
  4. cook cantonese food for them next visit

    回覆刪除
  5. Ratatouille我都想煮,但要買咁多款蔬菜唔知點KO好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮好一大煲, 分開幾包放入冰箱, 要食翻熱, 得左

      刪除
  6. 回覆
    1. 但一啲湯都無加過, 全部都係蔬菜本身嘅水份

      刪除
  7. 每日煮飯俾99食,仲要係當地家常菜,真係好利害呀!值得鼓掌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 噓...細聲D, 俾我老媽知道, 一定話我係不孝女

      刪除
    2. 我知妳講笑,不過我都好有同感,我最近至同主子講,我對佢屋企好到(對自己屋企都無咁好)...我驚自己比雷劈呀,哈哈!

      刪除
  8. 法個的甜品是最棒的!仲要係homemade 添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個甜品係買返來, 我淨係整左個 apple cake

      刪除