2019年3月16日 星期六

園藝寵物店

我們要出城辦事, 途徑這家山旮旯園藝寵物店, 回程時, 決定入去逛逛。其實我不明白為甚麼店家會決定在這渺無人煙的地方開店。 除非店內的貨品與眾不同, 否則顧客不會特意開車來購物吧。

為甚麼洋人總是對佛系擺設情有獨鐘呢?

這個角落擺滿了燒烤工具, 提醒燒烤季節快要來臨。


寵物用品跟別的店子無兩樣, 我也懶得拍照。

最後看看有沒有辣椒苗。 

去年我們遍尋不獲, 最後在這裡依然找不到, 有點失望呢。

14 則留言:

  1. 將辣椒內d籽落土就種到啦

    回覆刪除
  2. 睇來真係冇客,好靜咁。

    回覆刪除
  3. 咁得意又賣園藝嘢、又賣寵物用品

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好多都係咁架, 有D仲會賣當地出嘅手工點心/酒

      刪除
  4. 除咗佛,洋人仲會對福祿壽有興趣,又係r爆頭都唔明架。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲試過問我點解, 唔知點解又放係屋企, 係咪好騎呢

      刪除
  5. 我哋屋企都有一間garden centre 又係咁樣。老闆係個後生仔,把地方佈置成一個小泰國,好靚,不過周圍都有CCTV 我唔敢影相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過介紹一間民宿都係整到去左泰國咁, 仲話係D傢俱、裝飾都係個邊運過來...

      刪除