2019年3月9日 星期六

物離鄉貴

自從超市L記裝修後, 我已經少去了光顧。 然而家中的珍珠糖用光, 逛了兩家超市也找不到, 於是決定到L記碰運氣, 可惜希望依然落空。 

不過竟然給我見到它。


數塊雪餅居然盛惠 €3.95?! 😱  完美演繹甚麼是物離鄉貴。

同場還有唐餅和幸福曲奇。 不曉得我的街坊有沒有興趣呢?
 


18 則留言:

  1. 旺旺仲有隻紫米
    日本果隻雪餅好食好多

    回覆刪除
  2. 旺旺在英國很普通,在西超都有得賣喇,平過中超添。

    回覆刪除
  3. 旺旺好貴啫,在香港我都唔食。

    回覆刪除
  4. 啲唐餅賣仲相好似n年前我初到美國中超嗰啲咁嘅樣。^^”

    回覆刪除
  5. 旺旺....我都好耐無食:P

    回覆刪除