2019年3月23日 星期六

動畫中的老家

Netflix 新推出的動畫《愛X死X機器人》大受好評, 我自然不執輸找來一看啦。 每集篇幅很短, 都不超過二十分鐘。 雖說是動畫, 但是它一定是成人級數, 暴力、血腥、裸體場面均有出現。


我看了開首數集, 最大驚喜來自第三集, 不是因為劇情, 也不是為了精緻的畫功, 而是動畫的背景, 一看就知道是老家了。專員也認得出是我老巢。 以前從沒想過這個社區會有如此吸引力。   
'

同場加映: 某日我在「雜架攤」見到這電影的DVD, 原來這套電影已超過廿年歷史。 我想年輕一代應該不會認識吧。

16 則留言:

  1. love death and robots極度期待

    回覆刪除
  2. 你講完有啲興趣搵嚟睇吓添。

    回覆刪除
  3. 年輕一代會"以為"佢係歌手!;P

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 之前係 Chef Lemon 節目出現過 (我睇 YouTube)

      刪除
  5. 噢,見到老家做背景,一定更親切。

    回覆刪除
  6. 法國依家仲有冇人識佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢地記得 Michelle Yeoh 多D, 話哂之前有部 Crazy rich asians, 又有 Star Trek

      刪除
  7. 有時在外國見到 media有香港背景,我都會覺得特別親切。

    回覆刪除