2019年3月25日 星期一

飯聚之調職

街坊飯聚, 這次我不再掌管甜品部, 轉戰 appetizers & entrée。

F太太有次說她喜歡吃鹹蛋糕, 所以我特意做了 Cake au chorizo 西班牙辣肉腸鹹蛋糕, 也是我第一次試做。 我起初擔心 chorizo 的油份太多, 結果蛋糕吃起來一點都不油膩。 


同場有焗咖哩角和酥皮香腸卷。


Entrée 是專員愛吃的 Tarte aux poireaux 韭蔥派。 


主菜 Coq au vin 由專員親自主理, 我只幫忙洗切, 同時負責做好用來作為配菜的薯蓉。

吃完了主菜, 又到了吃芝士的會合。 可惜我沒有拍照留念。 最後當然少不了甜品。 街坊帶來的水果蛋糕。 那時我已經飽得肚子快撐破啦。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 個饀可以好多花款, 因為我有 chorizo, 所以整呢個

      刪除
  2. 我好似未試過鹹味蛋糕呢,吖,唔知corn bread算唔算呢,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. corn bread 我整過, 都係攪埋一齊就OK, 不過唔知算唔算係蛋糕

      刪除
  3. 回覆
    1. 我係香港時, 隔離姓咩都唔知, 不過見到都會打招呼

      刪除
  4. 食慣甜蛋糕,鹹味總是覺得怪怪的

    回覆刪除
  5. 未食過咸蛋糕,好想試下。

    回覆刪除
  6. 你呢個鹹蛋糕我有興趣喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 材料: 雞蛋3隻 麵粉150g Chorizo 200-220g 發粉10g 芥花籽油 100ml 牛奶125ml Gruyère 芝士 100g 鹽、胡椒粉適量
      做法: 將 Chroizo 切粒, 然後放入平底鍋, 開小火, 排出油份後, 放在廚房紙上, 吸收油份。 麵粉和發粉一齊過篩。 打發雞蛋, 再放入麵粉、發粉、芥花籽油、牛奶, 攪勻, 以鹽、胡椒粉調味。 最後加入芝士和 Chroizo, 拌勻。放入焗爐180°C 焗 30-45 分鐘, 視乎火力而定。
      P.S. 我用 emmentel 芝士代替

      刪除
  7. 街坊飯聚!好豐富啊!
    調動下崗位, 可以有新鮮感嘛!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次有人主動帶個蛋糕, 所以我可以轉部門 XXD

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀, 我個D對佢地來講係雕蟲小技

      刪除