2019年3月13日 星期三

Tartelettes au citron

自從上次做過了 Lemon curd 後, 專員便開始「鼓勵」我嘗試做  Tartelettes au citron 檸檬撻。

其實檸檬撻並非「賣飛佛」, 我吃的次數五根指頭就能數完。 不過既然有人不斷為我打氣、加油, 我也要不負所望。 

撻皮是 pâte sucrée (sweet dough) , 因為比 pâte sablée (shortcrust pastry) 少放了牛油, 所以撻皮相對較「硬」, 適合來做撻。 這是我看電視時學回來的呢。 

鑑於本人品嚐檸檬撻的經驗甚少, 所以品評的責任就交給專員。他覺得不錯吃, 喜歡酸中帶甜的味道, 可以有下次。 
 

18 則留言:

  1. 你唔一大堆蛋白上面再燒下佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我某街坊講嘅一樣
      某人唔鐘意係上面加堆蛋白, 所以我慳番

      刪除
  2. 妳嘅一句撻底較硬就引到我好想食個撻皮添!:)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔好俾佢呃到你, 我放左150g 糖架

      刪除
  4. 我整過,失敗咗.好快會出post分享。

    回覆刪除
  5. 看來不錯!
    咁。。扁平。。似“批”多過“撻”!
    哈哈!
    中大有個餐廳出名檸檬批,有無試過來??:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係個模嘅關係啦
      中大嘅, 我未食過

      刪除