2019年3月5日 星期二

日式菠蘿包

要不是風暴 Freya 來訪, 我也不會一早起來做麵包。 星期一凌晨, 我完全感受到它的威力, 風聲不斷呼呼地響, 猶如在掛八號風球。 我醒過來後, 便再睡不着了。 百聊無賴, 於是決定開工做麵包。

做好了麵團和菠蘿皮, 打開電視, 電影台居然在播《奪命金》, 儘管已播了一半, 我仍然將它看完。

已經好久沒有在早上吃到剛出爐的麵包啦, 當吃著還熱的菠蘿包, 心情也變得暢快 。




18 則留言:

  1. 呢個包係日本買過食,但我麻麻
    你知唔知出爐包一定要徹底凍先好食,因yeast仲未完全死哂,會引起胃脹痛☝🏻
    再焗返就冇問題,所以日本d包鋪有d起碼攤凍3個鐘先賣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽過呢個說法啦, 不過都係忍唔住, 教而不善 😁

      刪除
  2. 奪命金
    睇咗N次都係覺得好好睇

    回覆刪除
  3. http://www.17365m.com/vod/10/3152play.html?3152-0-1

    這套也是睇了N次都會繼續睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家拍呢個題材, 我怕俾人擲臭雞蛋 😁

      刪除
  4. 妳食得咁正氣嘅,俾我會忍唔住想加塊鮮牛油食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有無講過, 有人係香港食過菠蘿油, 一咬到件牛油, 當堂 😵

      刪除
  5. 打大風,希望妳鄰居啲放養貓識得唔好出街,留係屋企

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該好醒目, 我兩位老細都一早返左黎唔去街

      刪除