2020年4月26日 星期日

登堂入室

經過多年來的交往, 小野貓已不像從前, 一見我們向他走過去便掉頭跑, 躲起來。  有時我們裝作見不到他時, 他更會喵喵叫, 引人注意。 


近來他更越來越大膽, 熟不拘禮, 靜悄悄走進來。 他是不是想試探, 看看我們會有什麼反應呢?
可能是有見及此, 專員有天忽然跟我說, 如果要收留小野貓, 就先要帶他到獸醫診所絕育。  😱😱 人家正值壯年, 你才要他絕育, 會不會有點殘忍呢?


要是小野貓得知專員這個念頭, 會不會從此再不來我家呢。 小野貓或者心想 (我代入角色 😆): 「大叔呀, 我風流倜儻, 身邊的美女不少, 猶如無腳雀仔。 我只求兩餐一宿, 為什麼你要我當起東方不敗來呢?」

20 則留言:

  1. 小野貓真係肥咗又靚咗喎,依家個樣咁英姿颯颯,要變公公,難怪佢最後張相個樣咁愁。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦啦要人做公公, 仲要人地唔係細個唔識野架嘛

      刪除
  2. 武漢肺炎期間,我哋連VET都閂門,只限緊急服務。

    回覆刪除
  3. 就算您哋收留佢,佢都係可以自由自在出去玩,都無咩分別

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話收留佢, 即係俾佢入屋, 四圍行, 唔係一出一入咁簡單

      刪除
  4. 嘩!!絕育!走啦走啦。

    回覆刪除
  5. 佢冇之前靚仔,但又幾肥下咁,搵2餐真係唔難

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢根本唔只得我一家照顧, 見佢係同一條街行來行去搵食

      刪除
  6. 佢個樣都唔似挨餓,可能想要家庭溫暖,不過就要變太監,真係有得就有失。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘係已經唔你BB, 無啦啦要佢做公公, 傻的嗎

      刪除
  7. 專員已經動了心
    而且
    永遠是貓主動揀屋企的
    一於收歸國有啦

    回覆刪除