2020年4月23日 星期四

雞蛋仔

從老家帶回來的雞蛋仔模, 在我家坐了數個月冷板凳, 終於登場表演。

參考了這個食譜, 我準備好麵漿, 再由專員埋位主理。 

不曉得是不是 beginner's luck, 他的第一份雞蛋仔算是成功啦。


第二份亦如是。
雞蛋仔香脆, 我只是覺得它稍甜。 下次再試的話, 或者要減少糖的份量。 

🤫 其實我也有試過做啦, 可惜天份所限, 失敗收場, 在此不贅。

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 香港依家雞蛋仔有好多花臣,芝士,芝麻,栗子,花生醬,古力,咖啡,抹茶,榴連⋯⋯當然仲有椰子😬
      以上你逐一做一次☝🏻

      刪除
    2. 佢未開始整已經好多提議, 又朱古力, 又椰絲, 我叫佢試左原味, 成功左至諗啦

      刪除
  2. 好靚呀!下次不如試下加肉鬆,睇下專員接受到冇,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一早已經講, 又椰絲, 又朱古力, 肉鬆反而無提

      刪除
  3. 法國人整雞蛋仔叻過你,真失禮.

    回覆刪除
  4. 係咪可以整奶黃和朱古力餡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家香港好似好多花款, 不過佢成日話要整朱古力, 椰絲

      刪除